MIN POJKVÄN

LÅNG TEXT!
Tänkte hylla ett inlägg till min pojkvän Marios.
Jag kan erkänna att jag har haft ett väldigt tufft år.
Ett av dom värsta åren i mitt liv faktiskt.
Marios betyder allt för mig och han har hjälpt mig väldigt mycket under året som gått (2013).
Har väl iprincip förlorat hela mitt liv under året och levt i ensamhet.
Saker har bara blivit värre och värre.
Iaf så har jag och Marios varit i varandras famn i snart 1,5 år.
Även att han är dubbelt så stor som mig och har tre gånger så stora fötter som mig,
så kan han ta hand om mig och jag kan ta hand om honom.
Vi har gått igenom väldigt väldigt mycket och vi har stärkt varandra.
Blir så ledsen när jag ser alla andra skriva hur bra dom har haft det.
Då känns det bara värre men då kommer Marios och försöker lysa upp det även om han är nere.
Det finns inte många killar som han och det säger alla andra om sina killar också.
Men det är faktiskt så, han är bäst!
Jag skulle inte kunna leva utan min älskade Marios för han är den enda jag har just nu.
Vet inte riktigt vart jag vill komma men han betyder mycket för mig och har hjälpt
mig att klara av det tuffa 2013!
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback