FRIVILLIG MODELL?

Jag vill så snart som möjligt starta ett litet projekt som går ut på att öva öva öva.
Nu i vår vill jag verkligen satsa på fotograferingen och utvecklas!!!!
Framförallt inom porträttfotografering i olika väder, miljöer och färger.
Därför letar jag efter någon frivillig skulle vilja ställa upp som min modell i vår.
Vi kommer att försöka fota så mycket som möjligt och vara så kreativa som möjligt.
Som en bonus kanske vi blir riktigt goda vänner och jag kan utöka min portfolio samt att du får mängder med bilder gratis.
Jag är så taggad, hör av dig så kör vi.
Skriver från fel dator så tog en bild från arkivet.




Hej!
Jag är nyligen fyllda 21 år och pluggar medie- och kommunikation på Jönköping University samt driver en blogg där jag skriver om min resa mot viktnedgång. Jag tänkte köpa min egen domän nästa månad och satsa lite mer på bloggen, och tänkte att ditt satsande på fotografering och mitt satsande på bloggen kunde gå hand i hand :) Jag är inte modellsnygg, men det tänker jag kunde vara en del av poängen också. Jag vill visa människor att det är OK att se ut hur som helst! Då jag pluggar kan jag inte garantera oändligt med tid, men med lite pusslande tror jag att det kan gå ihop ändå. Bor på Torpa :) Hör gärna av dig! Min blogg heter nouw.com/mikaelaandersson om du är intresserad :)

2016-02-16 // 12:25:48

Hej! Jag är en 17 årig tjej som älskar att fota och bli fotograferad. Jag ser bra ut och är cirka 172 cm lång däremot är jag inte ifrån Jönköping men är där väldigt ofta då jag har kvar delar av familjen där! Hör gärna av dig så kan jag skicka över tidigare modellbilder osv!

2016-02-16 // 22:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback