NYSTART

Som ni kanske märker så har bloggen varit väldigt tom den senaste tiden.
Det är dels för att jag själv inte mår skärskilt bra och därför har jag tappat motivationen.
MEN, jag har nya planer inför det kommande året.
 
Jag har bestämt mig för att under 2016 så skall jag ta tag i fotograferingen på riktigt.
Så under året kommer jag vara egen företagare och satsa mer!
Därför har jag också redan förberett en egen logga och en hemsida är pågång.
Är ni lika taggad som jag? haha förmodligen inte.
Men det kommer att ske förändring nu under de närmsta månaderna under 2016.
 
Jag hoppas att jag kommer att lyckas och jag kommer att kämpa för det jag vill.
 




ª ISA

hoppas du mår bättre nu! <3

Svar: Det gör jag verkligen inte men tack <3
Linnea Gustavsson

2016-01-04 // 16:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback