SOMMARLYCKA - FOTOTÄVLING

Jag är med i fototävling och tävlar om 
en goodiebag från Batteries-online.se med ett 6gb minneskort, batteri, kamerafilter och en kameraväska.
Ni kan hitta tävlingen HÄR om ni också vill vara med.
 
Jag vill vinna för att när jag fotograferar är jag lycklig och det är de bästa jag vet, vill inte komma med en motivering som de flesta andra, som handlar om att man har ett stort behov av fotoprylar, eller för att man vill fota fler bilder med temat sommarlycka, jag vill vinna för att bli sedd, att folk skall ge mig mer uppmärksamhet och ge mig en chans till en karriär inom fotografering. Sen är det bara ett plus att få en goodiebag, fotoprylar behövs alltid!
 
Sommarlycka för mig är att resa utomlands, få slappna av, uppleva nya äventyr, vara ute sent i solnedgången och att känna sig fri.
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback