PROJEKT

Har ett projekt i skolan då några utbytesstudenter kommer hit till Sverige.
Dom kom idag och åker hem på torsdag och dom kommer från Skottland, Holland, Tyskland och Frankrike.
Jag skall vara med i detta projektet vilket betyder att jag och 4 andra i klassen kommer få ut utomlands såsmåningom.
Eftersom att dom kommer hit så kommer jag vara mkt i skolan måndag, tisdag och onsdag vilket leder till att jag inte kommer hinna blogga.
Kommer komma hem efter 8 varje dag och vi skall hitta på massa olika typiska svenska saker!
Jag tänker df fixa tidsinställt till er, och jag tar med mig kameran så kommer förhoppningsvis ta massa bilder som senare kommer komma ut på bloggen!
Är så exalterad!!!!
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback