MITT 2013

Tänkte svara på lite frågor om hur året har varit.
Hur har ditt 2013 varit?

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, började gymnasiet, fotade manuellt för första gången och var på Cloetta butiken i Linköping.

 

Hur har ditt 2013 varit? Både bra och dåligt men mest dåligt.

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Jag hoppas.

Blev du kär i år? Ja och är fortfarande.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 12 augusti

 

Vad är din största framgång 2013? Att min blyghet håller på att försvinna mer och mer, jag börjar våga öppna munnen.

Bästa köpet? Mitt fasta 50 mm objektiv!

 

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och Marios.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Marios, choklad och att mormor mår bättre.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? You - Robin Stjernberg, Uncover - Zara Larsson och The fox - Ylvis

Vem har du umgåtts med mest? Marios

 

Bästa minnerna från 2013? Slutade nian, träffade Emma, min och Marios 1 års dag och fotoutställningen.

Har du haft ett förhållande under 2013? Ja och har fortfarande!

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Vänner och fler upplevelser.

Vad önskar du att du gjort mer? Fotat och tagit mer initiativ till saker.

 

Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit så mkt sötsaker haha och mått dåligt.

Största musikaliska upptäckten? Zara Larsson eller Avicii även att jag inte lyssnar på honom så mkt.

Vad gjorde du på din födelsedag? Öppnade paket och firade mig själv med familjen,

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Mycket

De bästa nya människorna du träffade? Emmelie, Emma, Linnea och Emilie

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Kämpa för att få det du förväntar dig.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback