MINA JULKLAPPAR

Fick en fråga om jag inte kan lägga ut bilder på mina julklappar.
Visst kan jag det.
Har grejat hela eftermiddagen med att fota och redigera.
Ett nagellackskit så att man kan göra kaviarnaglar, ett armbandmed döskallar, ett vanligt blått nagellack.
En iPhone laddare som är 3 m lång.
Angry birds duschtvål och handkräm, så himla fina!
2 presentkort från newyorker (300 kr), presentkort på carlings (100 kr), presentkort på lagerhaus (100 kr),
presentkort på vero moda (100 kr) och 200 kr löst.
 
Två nummer av två olika fototidningar.
En ljusslinga med stjärnor som skall hänga i fönstret.
En bok med aktiviteter för 2, en fotobok och en bok för tjejer.
Angry birds årsbok och en almanacka med snygga killar.
Smörgåschoklad från Danmark, SÅ GOTT!
En stor nalle och en stor Toblerone.
Filter med olika styrka av svart och massa olika färger till kameran, hållare och burkar till filtrerna.
 
Ett nytt stabilare stativ.
Strumpor som ser ut som converse.
En mysig one piece.
En fuck cancer t-shirt.
Ett finare linne.
En vit döskalle tröja med öppet i ryggen.
En tunn döskalle tröja.
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback